Hoe laat ik mijn team efficiënter werken?

Ben jij leidinggevende of ondernemer en heb jij een heel team van personeel onder je? Dan wil je vast graag weten of elke werknemer zo efficiënt mogelijk aan het werk is. Welke taken voert hij of zij elke dag uit, hoeveel tijd zit erin en kunnen ze nog efficiënter werken? Het antwoord op dit laatste is vrijwel altijd ‘ja’. James PRO geeft jou hier inzicht in! Wij vertellen hoe je onze software gemakkelijk inzet voor jouw hele team.

Planning en overzicht

Wist je dat meer dan de helft van de projecten over het gecalculeerde budget heen gaat? Met James PRO kun je hier zicht op houden. Wanneer je ziet dat er structureel langer over een klus of project gedaan wordt, kan je hierop inspelen. Dit doe je door de volgende keer meer uren te rekenen. Zo snij je jezelf en het bedrijf niet in de vingers. Door het overzicht en vooral door de inzichten is het mogelijk om efficiënter werken.

Hoe werkt James PRO?

Binnen het account voor jouw bedrijf, krijgt iedereen een eigen account. Iedereen kan inloggen met zijn of haar eigen e-mailadres en wachtwoord. De indeling van het dashboard en planning is helemaal naar eigen wens in te delen. Vind je het fijn om direct het maandoverzicht te zien of heb je liever het weekoverzicht en wil je dat het weekend wel of niet zichtbaar is in jouw planning? Dit is allemaal geen probleem binnen James PRO!

Persoonlijke werkomgeving

Zoals we hierboven al hebben aangegeven, is de persoonlijke werkomgeving voor iedereen in het team te vinden onder ‘dashboard’ en ‘planning’. Je eigen planning maken was nog nooit zo makkelijk! Je maakt de taken handmatig aan of doet dit vanuit de offerte. De taken in een planning zijn altijd gekoppeld aan een bestaand project, zodat je altijd weet waar je aan gaat werken. Tegelijkertijd verlies je op deze manier nooit het overzicht tussen lopende en afgeronde projecten! Koppel vervolgens de juiste mensen aan de taak toe en iedereen heeft gelijk zijn eigen to-do list!

Ook fijn: taken die je af hebt kun je direct afvinken. Hierbij geef je aan hoeveel tijd je eraan besteed hebt. Heb je meteen die urenregistratie gehad. Aan het einde van de dag heb je als het goed is een mooi groen lijstje met afgevinkte taken. Dat werkt lekker motiverend!

Easy does it!

Met de planningssoftware van James PRO heb je direct de volledige bedrijfsplanning in één overzicht. Bekijk en beheer de planning op projectniveau of per medewerker. Moet een taak of afspraak toch verplaatst worden? Dan pak je deze simpelweg op en dropt hem op een andere dag. Zo schuif je eenvoudig tot er een effectieve planning is voor iedereen. De planning maak je online en bekijk je overal!

Maak jij een afspraak met een klant of met jouw medewerker? Dan is de kans dat, wanneer je een taak aanmaakt, je het woord ‘afspraak’ gebruikt in de titelomschrijving. In dit geval wordt de afspraak direct paars gekleurd. Je afspraken springen er dus gelijk uit als jij naar je dag-, week- of maandplanning kijkt.

De grootste voordelen op een rijtje:

  • Je plant taken vanuit de offerte of project
  • Je kan je taken eenvoudig verschuiven met drag & drop
  • De complete bedrijfsplanning in één overzicht
  • Je ziet direct welke taken al voltooid zijn
  • Geen losse papiertjes met taken meer nodig: in James heb je alles bij elkaar gebundeld.
  • Overzichtelijk dankzij kleurgebruik van taken.
  • En misschien nog wel het allerbelangrijkste: doordat jij en je hele team zo efficiënter werken, is er meer tijd over voor leuke dingen. En dat betekent, meer tijd voor gezelligheid!

Deel dit bericht: