Privacybeleid
Dit herziene privacybeleid zal per 25 mei 2018 van kracht zijn.
Wat dit beleid dekt
Jouw privacy is belangrijk voor ons en mede hierom willen wij transparant zijn over welke informatie wij verzamelen en welke informatie wij delen.
- Welke informatie verzamelen wij van jou
- Hoe wij de verzamelde informatie gebruiken
- Hoe wij verzamelde informatie delen
- Hoe wij informatie opslaan en beveiligen
- Hoe kun jij bij jouw informatie komen
- Hoe versturen wij informatie
- Overige belangrijk punten
Dit privacybeleid is van toepassing op de informatie die wij over jou verzamelen wanneer je onze producten of diensten gebruikt of anderszins communiceert met James PRO B.V. tenzij een ander privacybeleid wordt weergegeven. Dit beleid verklaart ook jouw keuzes over hoe wij informatie over jou gebruiken. Deze keuzes omvatten onder meer hoe u bezwaar kunt maken tegen bepaald gebruik van informatie over jou en hoe jij bepaalde informatie over jouw kunt openen en bijwerken. Als je niet akkoord gaat met dit beleid, dien je onze diensten niet te gebruiken of overige midellen te gebruiken om te communiceren met andere aspecten van ons bedrijf.
Wanneer we verwijzen naar James PRO, wij of ons in dit beleid, bedoelen wij James PRO B.V., het bedrijf welke de informatie verzameld wanneer er gebruik wordt gemaakt van de diensten van James PRO. James PRO biedt hulpmiddelen voor samenwerking, waaronder onze webapplicatie & mobiele applicaties. Daarnaast beheren we een aantal websites en gerelateerde diensten zoals support. We verwijzen naar al deze producten, samen met onze andere services en websites als ‘Diensten’ in dit beleid.
Welke informatie verzamelen we van jou
Wij verzamelen informatie over jou wanneer jij deze aan ons verstrekt, wanneer jij gebruik maakt van onze diensten en wanneer andere bronnen deze aan ons verstrekken, zoals hieronder verder wordt beschreven.
Informatie die jij ons verstrekt
Wij verzamelen informatie over jou zodra jij deze invoert in één van onze diensten of wanneer je dit rechtstreeks aan ons verstrekt.
Account- en Profiel informatie: We verzamelen informatie over je wanneer jij je registreert voor een account, jouw profiel aanmaakt of wijzigt en voorkeuren instelt. Je geeft bijvoorbeeld jouw contactgegevens en factuurinformatie op wanneer jij je registreert voor één van de diensten. Je hebt ook de mogelijkheid om een profielfoto en andere details toe te voegen aan jouw profielinformatie die in onze Diensten wordt weergegeven. Daarnaast houden we je voorkeuren bij wanneer je instellingen in één van de diensten selecteert.
Gegevens die je verstrekt via onze producten De diensten omvatten de James PRO web- en mobiele producten die je gebruikt, waar we inhoud verzamelen en opslaan die jij plaatst, verzendt, ontvangt en deelt. Deze inhoud bevat alle informatie over jou die jij mogelijk wilt opnemen. Inhoud bevat ook de bestanden en koppelingen die je uploadt naar de diensten. Voorbeelden van inhoud die we verzamelen en opslaan zijn onder andere: bestanden die u aan een project toevoegt, de naam van een project, klant, contactpersoon of gebruiker, beschrijvingen van items of taken bij projecten, opmerkingen of notities die je bij een project invoert.
Gegevens die je verstrekt via onze websites: Onze diensten bevatten ook de websites in ons bezit en de websites die door ons worden beheerd. Op deze websites verzamelen we informatie welke je verstrekt via formulieren. Denk hierbij aan feedback op onze diensten, demo-aanvragen of een contact-formulier.
Informatie via support kanalen: Support is ook één van onze diensten, waar je ervoor kunt kiezen informatie in te dienen over een probleem welke je ondervindt met een dienst. Of jij jezelf als een technisch contactpersoon aanwijst, een support-ticket opent, rechtstreeks contact opneemt met een van onze vertegenwoordigers of anderszins contact opneemt met ons ondersteuningsteam, je wordt gevraagd om contactinformatie, een samenvatting van het probleem welke je ondervindt en andere documentatie, screenshots of informatie die nuttig zou zijn bij het oplossen van het probleem.
Betalingsinformatie: We verzamelen bepaalde betalings- en factuurinformatie wanneer jij je registreert voor betaalde diensten. We vragen jou bijvoorbeeld om bij de registratie een vertegenwoordiger voor facturering aan te wijzen, inclusief IBAN, bedrijfsnaam en contactgegevens.
Informatie die we automatisch verzamelen wanneer je de diensten gebruikt
Wij verzamelen informatie over jou wanneer jij onze diensten gebruikt, inclusief browsen op onze websites en het nemen van bepaalde acties binnen de diensten.
—
Jouw gebruik van de diensten: We houden bepaalde informatie over u bij wanneer u een van onze Diensten bezoekt en ermee communiceert. Deze informatie omvat de functies die u gebruikt; de kaarten, borden, teams en andere links waarop u klikt; het type, de grootte en de bestandsnamen van bijlagen die u uploadt naar de Diensten; vaak gebruikte zoektermen; en hoe u contact hebt met anderen op de Diensten. We verzamelen ook informatie over de teams en mensen met wie u werkt en hoe u met hen omgaat, zoals met wie u werkt en waarmee u het meest communiceert.
Apparaat- en verbindingsinformatie: We verzamelen informatie over uw computer, telefoon, tablet of andere apparaten die u gebruikt om toegang te krijgen tot de Diensten. Deze apparaatinformatie omvat uw verbindingstype en instellingen wanneer u onze Diensten installeert, opent, update of gebruikt. We verzamelen ook via uw apparaat informatie over uw besturingssysteem, browsertype, IP-adres, URL’s van verwijzende / afsluitpagina’s, apparaat-ID’s en crashgegevens. Wij gebruiken uw IP-adres en / of landvoorkeur om uw locatie te benaderen om u een betere service-ervaring te bieden. Hoeveel van deze informatie we verzamelen, hangt af van het type en de instellingen van het apparaat dat u gebruikt om toegang tot de Diensten te krijgen.
Cookies en andere trackingtechnologieën: James PRO en onze externe partners, zoals onze advertentie- en analysepartners, gebruiken cookies en andere trackingtechnologieën (zoals webbakens, apparaat-ID’s en pixels) om functionaliteit te bieden en om u te herkennen bij verschillende diensten en apparaten. Raadpleeg voor meer informatie onze cookies en trackingkennisgeving 3, die informatie bevat over hoe u deze cookies en trackingtechnologieën kunt beheren of uitschakelen.
Informatie die we van andere bronnen ontvangen
We ontvangen informatie over u van andere servicegebruikers, van externe diensten, van de James PRO-productfamilie en gerelateerde bedrijven en van onze zakelijke en channelpartners.
Andere gebruikers van de Diensten: Andere gebruikers van onze Diensten kunnen informatie over u verstrekken wanneer zij inhoud indienen via de Diensten. U kunt bijvoorbeeld door iemand anders op een kaart worden vermeld, of een teamlid kan inhoud over u uploaden naar een bord. We ontvangen ook uw e-mailadres van andere servicegebruikers wanneer zij dit verstrekken om u uit te nodigen voor de Diensten. Evenzo kan een beheerder uw contactgegevens verstrekken wanneer deze u aanwijzen als een andere beheerder voor een forum, team of bedrijfs- of bedrijfsaccount.
Andere diensten die je koppelt aan jouw account: We ontvangen informatie over u wanneer u of uw beheerder apps van derden, zoals Power-Ups, inschakelt of een service van derden bij onze Diensten integreert of koppelt. Als u bijvoorbeeld een account maakt of inlogt bij de Diensten met uw Google-inloggegevens, ontvangen we uw naam en e-mailadres zoals toegestaan door uw Google-profielinstellingen om u te verifiëren. U of uw beheerder kan onze Diensten ook integreren met andere diensten die u gebruikt, zoals om u toegang te verlenen tot, op te slaan, te delen en bewerken van bepaalde inhoud van een derde partij via onze Diensten. U kunt bijvoorbeeld onze Diensten machtigen om toegang te krijgen tot en bestanden weer te geven van een documentendienst van derden binnen de Diensten-interface. Of u kunt onze Diensten machtigen om een contactenlijst of adresboek te synchroniseren, zodat u gemakkelijk contact kunt maken met die contacten binnen de Diensten of hen kunt uitnodigen om met u samen te werken aan onze Diensten. De informatie die we ontvangen wanneer u onze Diensten koppelt of integreert met een externe service, hangt af van de instellingen, permissies en het privacybeleid beheerd door die derde partij service. U moet altijd de privacyinstellingen en kennisgevingen in deze externe diensten controleren om te begrijpen welke gegevens aan ons kunnen worden onthuld of met onze Diensten kunnen worden gedeeld.
Andere partners: We ontvangen informatie over u en uw activiteiten binnen en buiten de Diensten van externe partners, zoals advertenties en marktonderzoekpartners die ons informatie verstrekken over uw interesse in en betrokkenheid bij onze Diensten en online advertenties.
Hoe wij de verzamelde informatie gebruiken
Hoe we de informatie die we verzamelen gebruiken, hangt gedeeltelijk af van de Diensten die u gebruikt, hoe u ze gebruikt en van alle voorkeuren die u ons hebt meegedeeld. Hieronder staan de specifieke doeleinden waarvoor we de informatie gebruiken die we over u verzamelen.
Om de Diensten te leveren en uw ervaring te personaliseren: We gebruiken informatie over u om de Diensten aan u te leveren, inclusief om transacties met u te verwerken, u te authenticeren wanneer u inlogt, klantenondersteuning te bieden en de Diensten te beheren en onderhouden. We gebruiken bijvoorbeeld de naam en foto die u in uw account opgeeft om u te identificeren aan andere servicegebruikers. Onze Diensten bevatten ook op maat gemaakte functies die uw ervaring personaliseren, uw productiviteit verbeteren en uw vermogen verbeteren om effectief samen te werken met anderen door automatisch de activiteiten van uw team te analyseren om zoekresultaten, activiteitenfeeds, meldingen, verbindingen en aanbevelingen te verstrekken die het meest relevant zijn voor jij en je team. We kunnen uw e-maildomein gebruiken om uw aansluiting bij een bepaalde organisatie of branche af te leiden om de inhoud en ervaring die u op onze websites ontvangt te personaliseren. Wanneer u James PRO en andere door James PRO beheerde of geëxploiteerde diensten gebruikt, kunnen we informatie over u en uw activiteiten combineren om een geïntegreerde ervaring te bieden, zoals om u in staat te stellen informatie van de ene service te vinden terwijl u bij een andere zoekt of om relevante productinformatie te presenteren als je reist over onze websites.
Voor onderzoek en ontwikkeling: we zijn altijd op zoek naar manieren om onze Diensten slimmer, sneller, veiliger, geïntegreerd en nuttig voor u te maken. We gebruiken collectieve lessen over hoe mensen onze Diensten gebruiken en feedback die rechtstreeks aan ons wordt verstrekt om problemen op te lossen en trends, gebruik, activiteitenpatronen en gebieden voor integratie en verbetering van de Diensten te identificeren. We hebben bijvoorbeeld informatie verzameld over hoe gebruikers Power-ups in het product inschakelen om een betere, gebruiksvriendelijkere Power-Ups-knop te ontwerpen. In sommige gevallen passen we deze kennis toe op James PRO en andere door James PRO beheerde of geëxploiteerde diensten om soortgelijke functies te verbeteren en ontwikkelen of om de diensten die u gebruikt beter te integreren. We testen en analyseren ook bepaalde nieuwe functies met enkele gebruikers voordat de functie aan alle gebruikers wordt doorgegeven.
Om met u te communiceren over de Diensten: wij gebruiken uw contactgegevens om transactionele communicatie via e-mail en binnen de Diensten te verzenden, inclusief bevestiging van uw aankopen, om u te herinneren aan het verlopen van het abonnement, reageren op uw opmerkingen, vragen en verzoeken, klantenondersteuning bieden en verzenden u technische kennisgevingen, updates, beveiligingsmeldingen en administratieve berichten. Afhankelijk van uw instellingen, sturen we u e-mailmeldingen wanneer u of anderen op de Diensten communiceren, bijvoorbeeld wanneer u @vermeldt op een kaart of wanneer u wordt toegevoegd aan een bord. We bieden ook communicatie op maat op basis van uw activiteit en interacties met ons. Bepaalde acties die u in de Diensten uitvoert, kunnen bijvoorbeeld automatisch een functie of app-suggestie van een derde binnen de Diensten activeren die die taak eenvoudiger zou maken. We sturen u ook mededelingen terwijl u aan boord van een bepaalde dienst bent om u te helpen meer bekwaam te worden in het gebruik van die dienst. Deze communicatie maakt deel uit van de Diensten en in de meeste gevallen kunt u zich niet afmelden. Als een opt-out beschikbaar is, vindt u die optie in de communicatie zelf of in uw accountinstellingen.
Om de betrokkenheid bij de Diensten te promoten, promoten en stimuleren: We gebruiken uw contactgegevens en informatie over hoe u de Diensten gebruikt om promotionele communicatie te verzenden die voor u van specifiek belang kan zijn, inclusief per e-mail en door James PRO-advertenties weer te geven op de bedrijven van andere bedrijven. websites en applicaties, maar ook op platforms zoals Facebook en Google. Deze communicatie is gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het maximaliseren van wat u uit de Diensten haalt, inclusief informatie over nieuwe functies, enquêteverzoeken, nieuwsbrieven en evenementen waarvan wij denken dat ze voor u interessant kunnen zijn. We communiceren ook met u over nieuwe productaanbiedingen, promoties en wedstrijden. U kunt bepalen of u deze communicatie ontvangt, zoals hieronder wordt beschreven onder ‘Afmelden voor communicatie’.
Klantondersteuning: wij gebruiken uw informatie om technische problemen op te lossen die u tegenkomt, om te reageren op uw verzoeken om hulp, om crashinformatie te analyseren en om de Diensten te repareren en te verbeteren. Waar u ons toestemming geeft om dit te doen, delen wij uw informatie met een James PRO-expert met het doel om te reageren op verzoeken om ondersteuning. Houd er rekening mee dat de James PRO-experts andere James PRO-gebruikers zijn, geen werknemers van of rechtstreeks gelieerd zijn aan James PRO.
Voor veiligheid en beveiliging: we gebruiken informatie over u en uw gebruik van de service om accounts en activiteiten te verifiëren, om verdachte of frauduleuze activiteiten te bewaken en om inbreuken op het servicebeleid te identificeren.
Om onze legitieme zakelijke belangen en wettelijke rechten te beschermen: waar vereist door de wet of waar we geloven dat het noodzakelijk is om onze wettelijke rechten, belangen en de belangen van anderen te beschermen, gebruiken we informatie over u in verband met juridische claims, compliance, regelgeving en auditfuncties en informatieverschaffing in verband met de overname, fusie of verkoop van een onderneming.
Met uw toestemming: wij gebruiken informatie over u waar u ons toestemming hebt gegeven om dit te doen voor een specifiek doel dat hierboven niet is vermeld. We kunnen bijvoorbeeld met uw toestemming testimonials of afgebeelde klantverhalen publiceren om de Diensten te promoten.
Juridische basis voor verwerking (voor gebruikers in de EER): als u een individu in de Europese Economische Ruimte (EER) bent, verzamelen en verwerken wij alleen informatie over u waar wij wettelijke basis hebben om dit te doen onder de toepasselijke EU-wetgeving. De rechtsgrondslagen zijn afhankelijk van de Diensten die u gebruikt en hoe u ze gebruikt. Dit betekent dat we uw informatie alleen verzamelen en gebruiken wanneer:
We hebben het nodig om u de Diensten te bieden, inclusief om de Diensten te bedienen, klantondersteuning en gepersonaliseerde functies te bieden en de veiligheid en beveiliging van de Diensten te beschermen;
Het voldoet aan een legitiem belang (wat niet wordt ondermijnd door uw gegevensbeschermingsbelangen), zoals voor onderzoek en ontwikkeling, om de Diensten te vermarkten en te promoten en om onze wettelijke rechten en belangen te beschermen;
U geeft ons toestemming om dit voor een specifiek doel te doen; of
We moeten uw gegevens verwerken om te voldoen aan een wettelijke verplichting.
Als u hebt ingestemd met ons gebruik van informatie over u voor een specifiek doel, heeft u het recht om op elk moment van gedachten te veranderen, maar dit heeft geen invloed op de verwerking die al heeft plaatsgevonden. Wanneer we uw informatie gebruiken omdat wij of een derde partij (bijvoorbeeld uw werkgever) een legitiem belang heeft om dit te doen, hebt u het recht om bezwaar te maken tegen dat gebruik, in sommige gevallen kan dit betekenen dat u de Diensten niet langer gebruikt.
Hoe wij verzamelde informatie delen
We maken samenwerkingshulpmiddelen en we willen dat ze goed voor u werken. Dit betekent het delen van informatie via de Diensten en met bepaalde derde partijen. We delen informatie die we over u verzamelen op de hieronder besproken manieren, inclusief in verband met mogelijke zakelijke overdrachten, maar we zijn niet bezig met het verkopen van informatie over u aan adverteerders of andere derde partijen.
Delen met andere servicegebruikers
Wanneer u de Diensten gebruikt, delen wij bepaalde informatie over u met andere Service-gebruikers.
Voor samenwerking: u kunt content die informatie over u kan geven delen met andere gebruikers(indien van toepassing). Functies van de Diensten tonen al uw profielinformatie aan andere Service-users die u met uw taak delen. Wanneer je een opmerking plaatst over een kaart, geef ons dan jouw profielfoto. Op dezelfde manier, wanneer u lid bent van een team, uw naam, profielfoto en contactgegevens en wordt getoond in een lijst voor andere teamleden die zij u kunnen vinden en met u kunnen communiceren. Houd dat rekening mee dat ook gemaakt kan worden, wat betekent dat alle inhoud dat bord is gepost, inclusief informatie over u, kan worden bekeken en geïndexeerd en geretourneerd in de zoekresultaten. Je kunt op elk moment de bordjes laten controleren om een bevestigen van een bepaald boek van privé is.
Beheerde accounts en beheerders: als u zich registreert bij één van de Diensten via een e-mailadres met een domein dat eigendom is van uw werkgever en/of organisatie, van dat e-mailadres James PRO-dienstenaccount wil maken informatie over u, tussen u, profielfoto, contactgegevens, inhoud en accountgebruik, kan worden voor de beheerder van de organisatie en andere James PRO- van James PRO-servicegebruikers, zoals toegestaan door uw beheerder, om u aanvullende producten en diensten te leveren of om uw James PRO-diensten te services with James PRO of andere producten en services. Uw organisatie kan wat u betreft extra beveiligingsmaatregelen om uw account geven over uw organisatie te beschermen. Uw organisatie kan ook vragen dat wij uw James PRO-account linkt aan uw James PRO-account om de samenwerking tussen de deur en gereedschap te verbeteren. Als u de beheerder bent van een raad van bestuur, team van bedrijfsaccount van de Services, kunnen wij u ter beschikking stellen van uw serviceelegegruikers.
Delen met derden
We delen informatie over ons dat ons helpt bij het leveren, leveren, verbeteren, integreren, leveren en leveren van onze services.
Serviceproviders: we werken samen met externe serviceproviders voor het leveren van website- en applicatie-ontwikkeling, hosting, onderhoud, back-up, opslag, virtuele infrastructuur, betalingsverwerking, analyse en andere diensten voor ons, waarvoor zij mogelijk informatie van u nodig hebben of gebruiken . Als een serviceprovider toegang tot informatie over u nodig heeft om namens ons diensten te verlenen, doen zij dit onder instructie van ons, waaronder het naleven van beleid en procedures die zijn ontworpen om uw informatie te beschermen.
James PRO Partners: Wij werken met derde partijen die advies, verkoop, ondersteuning en technische diensten verlenen om klantoplossingen rond de Services te leveren en implementeren. We kunnen uw informatie met deze derde partijen delen in verband met hun diensten, zoals om te helpen bij facturering en incasso’s, om gelokaliseerde ondersteuning te bieden en om aanpassingen aan te bieden. We kunnen ook informatie met deze derde partijen delen, waar u akkoord bent gegaan met dat delen, zoals wanneer u ermee instemt dat wij uw informatie delen met een James PRO-expert voor ondersteuningsvragen.
Apps van derden: u, uw beheerder of andere servicegebruikers kunnen ervoor kiezen om nieuwe functionaliteit toe te voegen of het gedrag van de Services te wijzigen door apps van derden, zoals Power-Ups, in de Services in te schakelen. Hierdoor kunnen apps van derden toegang krijgen tot uw account en informatie over u, zoals uw naam en e-mailadres, en alle inhoud die u in verband met die apps wilt gebruiken. Als u een beheerder of contactpersoon bent die op een account staat vermeld, delen wij uw gegevens met de externe app-provider tijdens de installatie. Beleid en procedures voor apps van derden worden niet door ons beheerd en dit privacybeleid behandelt niet hoe apps van derden uw informatie gebruiken. We raden u aan het privacybeleid van derden te lezen voordat u verbinding maakt met of gebruikmaakt van hun toepassingen of services voor meer informatie over hun privacy en procedures voor het omgaan met informatie. Als u bezwaar hebt tegen informatie over het feit dat u met deze derden wordt gedeeld, moet u de app uitschakelen.
Links naar sites van derden: de Services kunnen links bevatten die u naar andere websites of services leiden waarvan de privacypraktijken kunnen verschillen van de onze. Uw gebruik van en alle informatie die u indient bij een van deze sites van derden is onderworpen aan hun privacybeleid, niet deze.
Widgets van derden: sommige van onze Services bevatten widgets en functies voor sociale media, zoals de Twitter “tweet” -knop. Deze widgets en functies verzamelen uw IP-adres, welke pagina u bezoekt in de Services en kunnen een cookie instellen om de functie correct te laten werken. Widgets en functies voor sociale media worden gehost door een derde partij of worden rechtstreeks gehost op onze Services. Uw interacties met deze functies worden beheerst door het privacybeleid van het bedrijf dat het verstrekt.
Met uw toestemming: wij delen informatie over u met derden wanneer u ons toestemming geeft om dit te doen. We geven bijvoorbeeld vaak persoonlijke getuigenissen van tevreden klanten weer op onze openbare websites. Met uw toestemming kunnen we uw naam naast de testimonial plaatsen.
Naleving van handhavingsverzoeken en toepasselijke wetten; Handhaving van onze rechten: in uitzonderlijke omstandigheden kunnen we informatie over u met een derde partij delen als wij van mening zijn dat delen redelijkerwijs noodzakelijk is om (a) te voldoen aan toepasselijke wetgeving, regelgeving, juridische procedures of overheidsverzoeken, inclusief het voldoen aan de nationale veiligheid vereisten, (b) onze overeenkomsten, ons beleid en onze servicevoorwaarden afdwingen, (c) de veiligheid of integriteit van onze producten en diensten beschermen, (d) James PRO, onze klanten of het publiek beschermen tegen kwaad of illegale activiteiten, of (e) ) reageren op een noodsituatie die volgens ons te goeder trouw vereist dat we informatie vrijgeven om te helpen bij het voorkomen van de dood of ernstig lichamelijk letsel van een persoon.
Delen met gelieerde bedrijven
We delen informatie die we verzamelen met gelieerde bedrijven en in sommige gevallen met potentiële partners. Gelieerde bedrijven zijn bedrijven die eigendom zijn van of worden beheerd door James PRO. De bescherming van dit privacybeleid is van toepassing op de informatie die we in deze omstandigheden delen.
Bedrijfsoverdrachten: we kunnen informatie die we verzamelen onder dit privacybeleid delen of overdragen in verband met een fusie, verkoop van bedrijfsactiva, financiering of overname van alle of een deel van de James PRO-bedrijven aan een ander bedrijf. U wordt op de hoogte gebracht via e-mail en / of een prominente kennisgeving van de Services als een transactie plaatsvindt, evenals eventuele keuzes die u heeft met betrekking tot uw informatie.
Hoe wij informatie opslaan en beveiligen
Informatieopslag en beveiliging
We gebruiken gegevenshostingserviceproviders in Nederland en de Verenigde Staten om de door ons verzamelde informatie te hosten en we gebruiken technische maatregelen om uw gegevens te beveiligen. Hoewel we veiligheidsmaatregelen implementeren om uw informatie te beschermen, is geen enkel beveiligingssysteem ondoordringbaar en vanwege de inherente aard van internet kunnen we niet garanderen dat gegevens, tijdens transmissie via internet of wanneer opgeslagen op onze systemen of anderszins in onze zorg, absoluut veilig voor inbreuk door anderen. We zullen binnen een redelijke termijn reageren op verzoeken hieromtrent.
Hoe lang we informatie bewaren
Hoe lang we informatie bewaren die we over u verzamelen, is afhankelijk van het type informatie, zoals hieronder in meer detail wordt beschreven. Na die tijd zullen we uw gegevens verwijderen of anonimiseren of, als dit niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat de informatie is opgeslagen in back-uparchieven), zullen we uw informatie veilig opslaan en isoleren voor verder gebruik tot verwijdering is mogelijk.
Accountinformatie: we bewaren uw accountgegevens totdat u uw account verwijdert. We houden ook enkele van uw gegevens bij als nodig om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen, om geschillen op te lossen, om onze overeenkomsten te handhaven, om bedrijfsactiviteiten te ondersteunen en om onze Diensten verder te ontwikkelen en te verbeteren. Waar we informatie bewaren voor verbetering van de service en ontwikkeling, ondernemen we stappen om informatie te elimineren die u direct identificeert, en we gebruiken de informatie alleen om collectieve inzichten over het gebruik van onze services te ontdekken, niet om specifiek persoonlijke kenmerken over u te analyseren.
Informatie die u deelt in de Services: als uw account is gedeactiveerd of uitgeschakeld, blijft een deel van uw informatie en de inhoud die u hebt verstrekt aanwezig zodat uw teamleden of andere gebruikers ten volle gebruik kunnen maken van de Services. We blijven bijvoorbeeld opmerkingen en inhoud die u hebt verstrekt aan kaarten of kaarten weergeven.
Beheerde accounts: als de Services aan u beschikbaar worden gesteld via een organisatie (bijvoorbeeld uw werkgever), bewaren wij uw gegevens zolang als vereist door de beheerder van uw account. Zie ‘Beheerde accounts en beheerders’ hierboven voor meer informatie.
Marketinginformatie: als u ervoor hebt gekozen om marketing-e-mails van ons te ontvangen, behouden we informatie over uw marketingvoorkeuren, tenzij u ons specifiek vraagt om dergelijke informatie te verwijderen. Wij bewaren informatie die is afgeleid van cookies en andere trackingtechnologieën gedurende een redelijke periode vanaf het moment dat dergelijke informatie is gecreëerd.
Hoe kun jij bij jouw informatie komen
U hebt bepaalde keuzes tot uw beschikking als het gaat om uw informatie. Hieronder volgt een samenvatting van die keuzes, hoe ze uit te voeren en eventuele beperkingen. We zullen binnen een redelijke termijn reageren op verzoeken hieromtrent.
Jouw keuzes:
U hebt het recht om een kopie van uw informatie aan te vragen, bezwaar te maken tegen ons gebruik van uw informatie (ook voor marketingdoeleinden), om de verwijdering of beperking van uw informatie aan te vragen of om uw informatie in een gestructureerde, elektronische vorm op te vragen. Hieronder beschrijven we de tools en processen voor het maken van deze verzoeken. U kunt sommige keuzes uitvoeren door u aan te melden bij de Services en de instellingen te gebruiken die beschikbaar zijn in de Services of uw account. Wanneer de Services voor u worden beheerd door een beheerder (zie ‘Kennisgeving aan eindgebruikers’ hieronder), moet u mogelijk eerst contact opnemen met uw beheerder om hulp te bieden bij uw verzoeken. Voor alle andere verzoeken kunt u contact met ons opnemen zoals aangegeven in het onderstaande gedeelte Contact opnemen om hulp te vragen.
Uw verzoek en keuzes kunnen in bepaalde gevallen beperkt zijn: als u bijvoorbeeld aan uw verzoek voldoet, zou dit informatie over een andere persoon onthullen, of als u vraagt om informatie te verwijderen waarvan wij of uw beheerder wettelijk zijn toegestaan of die dwingende legitieme belangen hebben. Als u ons hebt gevraagd om gegevens met derden te delen, bijvoorbeeld door een Power-Up in te schakelen, moet u rechtstreeks contact opnemen met die externe serviceproviders om uw informatie te laten verwijderen of anderszins beperken. Als u zich niet afdoende zorgen maakt, heeft u mogelijk het recht een klacht in te dienen bij een autoriteit voor gegevensbescherming in het land waar u woont, waar u werkt of waarvan u denkt dat er inbreuk op uw rechten is gemaakt.
Toegang tot en bijwerken van uw informatie: Onze Services en gerelateerde documentatie11 bieden u de mogelijkheid om bepaalde informatie over u vanuit de Service te openen en te updaten. U kunt bijvoorbeeld toegang krijgen tot uw profielinformatie vanuit uw account en zoeken naar inhoud die informatie over u bevat, door zoekopdrachten met sleutelwoorden in de Service te gebruiken. U kunt uw profielinformatie bijwerken binnen uw profielinstellingen en inhoud met informatie over u aanpassen met behulp van de bewerkingstools die aan die inhoud zijn gekoppeld.
Deactiveer lidmaatschap van een board, team of onderneming: u of een beheerder kan uw toegang tot een board, team of onderneming deactiveren. Als u uw eigen toegang kunt deactiveren, is die instelling beschikbaar voor u in uw accountinstellingen. Neem anders contact op met uw beheerder. Als u een beheerder bent en een account niet kunt deactiveren via uw beheerdersinstellingen, neemt u contact op met James PRO-ondersteuning. Houd er rekening mee dat als u de toegang tot een forum, team of onderneming deactiveert, uw gegevens niet worden verwijderd uit dat forum, team of bedrijf; uw informatie blijft zichtbaar voor andere servicegebruikers op basis van uw eerdere deelname aan de Services. Zie hieronder voor meer informatie over het verwijderen van uw gegevens.
Verwijder uw informatie: onze Services en gerelateerde documentatie bieden u de mogelijkheid om bepaalde informatie over u te verwijderen vanuit de Service. U kunt bijvoorbeeld inhoud met informatie over u verwijderen met behulp van de hulpprogramma’s voor zoeken en bewerken van trefwoorden die aan die inhoud zijn gekoppeld en u kunt bepaalde profielinformatie verwijderen binnen uw profielinstellingen. Houd er echter rekening mee dat we bepaalde gegevens mogelijk moeten bewaren voor archiveringsdoeleinden, om transacties te voltooien of om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen.
Verzoek dat we stoppen met het gebruik van uw informatie: in sommige gevallen kunt u ons vragen om te stoppen met de toegang tot, opslaan, gebruiken en anderszins verwerken van uw informatie, waar u denkt dat we niet de juiste rechten hebben om dit te doen. Als u bijvoorbeeld denkt dat er zonder uw toestemming een Services-account voor u is gemaakt of dat u niet langer een actieve gebruiker bent, kunt u ons vragen om uw account te verwijderen zoals bepaald in dit beleid. Waar u ons toestemming heeft gegeven om uw informatie voor een beperkt doel te gebruiken, kunt u contact met ons opnemen om die toestemming in te trekken, maar dit heeft geen invloed op enige verwerking die op dat moment al heeft plaatsgevonden. U kunt ons ook afmelden voor ons gebruik van uw informatie voor marketingdoeleinden door contact met ons op te nemen, zoals hieronder aangegeven. Wanneer u dergelijke verzoeken indient, hebben we mogelijk tijd nodig om uw verzoek te onderzoeken en te vergemakkelijken. Als er sprake is van vertraging of betwisting over het feit of we het recht hebben om uw informatie te blijven gebruiken, beperken we elk verder gebruik van uw informatie totdat het verzoek wordt gehonoreerd of het geschil is opgelost, op voorwaarde dat uw beheerder geen bezwaar maakt (indien van toepassing) . Als u bezwaar hebt tegen informatie over uw deelname aan een app van derden, schakel dan de app uit of neem contact op met uw beheerder om dit te doen.
Afmelden voor communicatie: u kunt zich afmelden voor het ontvangen van promotionele berichten van ons door de link voor afmelding in elke e-mail te gebruiken, uw e-mailvoorkeuren bij te werken in het instellingenmenu van uw account, of door contact met ons op te nemen, zoals hieronder aangegeven om uw contactgegevens uit ons te verwijderen promotionele e-maillijst of registratiedatabase. Zelfs nadat u zich hebt afgemeld voor het ontvangen van promotionele berichten van ons, blijft u transactionele berichten van ons ontvangen met betrekking tot onze Services. U kunt zich afmelden voor sommige meldingen in uw accountinstellingen. Houd er rekening mee dat u generieke advertenties blijft ontvangen.
Mogelijk kunt u ervoor kiezen om geen gepersonaliseerde advertenties te ontvangen van andere bedrijven die lid zijn van het Network Advertising Initiative of die zich abonneren op de zelfregulerende principes van de Digital Advertising Alliance voor online gedragsadvertenties. Voor meer informatie over deze praktijk en om uw opties te begrijpen, gaat u naar: http://www.aboutads.info, http://optout.networkadvertising.org/ en http://www.youronlinechoices.eu.
Stuur “Do Not Track” -signalen: Sommige browsers hebben “Do Not Track” (DNT) -functies ingebouwd die een signaal kunnen verzenden naar de websites die u bezoekt, om aan te geven dat u niet wilt worden bijgehouden. Omdat er nog geen algemeen begrip is van hoe het DNT-signaal moet worden geïnterpreteerd, reageren onze Services momenteel niet op DNT-signalen van browsers. U kunt de reeks andere hulpprogramma’s gebruiken die we leveren om de gegevensverzameling en het gebruik te beheren, inclusief de mogelijkheid om u af te melden voor het ontvangen van marketing van ons zoals hierboven beschreven.
Dataportabiliteit: Dataportabiliteit is de mogelijkheid om een deel van uw informatie te verkrijgen in een formaat dat u van de ene serviceprovider naar de andere kunt verplaatsen (bijvoorbeeld wanneer u uw mobiele telefoonnummer overdraagt aan een andere provider). Afhankelijk van de context is dit van toepassing op sommige van uw gegevens, maar niet op al uw informatie. Als u daarom verzoekt, zullen wij u een elektronisch bestand met uw basisaccountinformatie en de informatie die u op de velden onder uw uitsluitende controle plaatst, zoals uw eigen boards, toesturen.
Hoe we informatie die we internationaal verzamelen overdragen
Internationale overdracht van informatie die we verzamelen
We verzamelen wereldwijd informatie en slaan die informatie voornamelijk op in Nederland en de Verenigde Staten. Wij overdragen, verwerken en slaan uw informatie op buiten het land waar u woont, naar waar wij of onze externe dienstverleners actief zijn met het doel u de Diensten te leveren. Wanneer we uw informatie overdragen, ondernemen we stappen om deze te beschermen.
Internationale overdrachten aan derden: Sommige van de derde partijen die worden beschreven in dit privacybeleid, die ons diensten verlenen onder contract, zijn gevestigd in andere landen die mogelijk geen gelijkwaardige privacy- en gegevensbeschermingswetgeving hebben in het land waar u woont. Wanneer we informatie van klanten in de Europese Economische Ruimte of Zwitserland delen, maken we gebruik van de EU-VS. en Swiss-US. Privacyschildkaders, door de Europese Commissie goedgekeurde standaard contractuele bepalingen inzake gegevensbescherming, bindende bedrijfsregels voor overdracht aan gegevensverwerkers of andere geschikte juridische mechanismen om de overdracht te beveiligen.
Overige belangrijk punten
Kennisgeving voor eindgebruikers
Onze producten zijn bedoeld voor gebruik door organisaties. Wanneer de Services via een organisatie (bijvoorbeeld uw werkgever) aan u beschikbaar worden gesteld, is die organisatie de beheerder van de Diensten en is zij verantwoordelijk voor de eindgebruikers en / of Servicestations waarover zij zeggenschap heeft. Richt u vragen over gegevensbescherming dan ook aan uw beheerder, omdat uw gebruik van de Diensten onder het beleid van die organisatie valt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de privacy- of beveiligingspraktijken van een beheerdersorganisatie, die mogelijk afwijken van dit beleid.
Zelfs als de Diensten momenteel niet aan u worden beheerd door een organisatie, als u lid bent van een team dat door een organisatie wordt beheerd, of als u een e-mailadres gebruikt dat door een organisatie is verstrekt (zoals uw zakelijke e-mailadres) om toegang tot de Diensten te krijgen , dan kan de beheerder van dat team of de eigenaar van het domein dat is gekoppeld aan uw organisatorische e-mailadres (bijv. uw werkgever), administratieve controle over uw account en gebruik van de Services op een later tijdstip doen gelden. U ontvangt een melding als dit gebeurt.
Bestuurs-, team- en bedrijfsbeheerders kunnen uw toegang tot en privileges beperken binnen het respectievelijke bedrijf dat de beheerder beheert. In sommige gevallen kunnen bedrijfsbeheerders ook:
- vereisen dat u uw accountwachtwoord opnieuw instelt;
- uw toegang tot de diensten of uw account beperken, opschorten of beëindigen;
- uw vermogen beheersen om accountinformatie te bewerken, te beperken, aan te passen of te verwijderen;
- uw accountinformatie wijzigen, inclusief profielinformatie of het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld;
- toegang tot informatie in en over uw account;
- toegang te krijgen tot of informatie te bewaren die is opgeslagen als onderdeel van uw account;
- apps van derden of andere integraties in- of uitschakelen.
Als u niet wilt dat een beheerder controle kan uitoefenen over uw account of gebruik van de Diensten, moet u uw lidmaatschap deactiveren. Zodra een beheerder zeggenschap over uw account of gebruik van de Services heeft, kunt u het lidmaatschap mogelijk niet meer intrekken of het e-mailadres dat aan uw account is gekoppeld, niet wijzigen zonder toestemming van de beheerder.
Neem contact op met uw organisatie of raadpleeg het organisatiebeleid van uw beheerder voor meer informatie.
Ons beleid ten aanzien van kinderen
Onze diensten zijn niet gericht op personen onder de 16. We verzamelen niet bewust persoonlijke informatie van kinderen onder de 16. Als we ons ervan bewust worden dat een kind jonger dan 16 jaar ons persoonlijke informatie heeft verstrekt, zullen we stappen ondernemen om dergelijke informatie te verwijderen. Als u merkt dat een kind ons persoonlijke informatie heeft verstrekt, neem dan contact op met onze ondersteuningsdiensten.
Wijzigingen in ons privacybeleid
We kunnen dit privacybeleid van tijd tot tijd wijzigen. We zullen eventuele wijzigingen in het privacybeleid op deze pagina publiceren en, als de wijzigingen aanzienlijk zijn, zullen we dit op een opvallende wijze kenbaar maken door middel van een bericht op de homepage, het inlogscherm of door een e-mailmelding te sturen. We zullen ook eerdere versies van dit privacybeleid in een archief ter beoordeling bewaren. We raden u aan ons privacybeleid goed en aandachtig te lezen wanneer u gebruik maakt van onze diensten om zo op de hoogte te blijven van onze informatiepraktijken en de manieren waarop u uw privacy kunt beschermen.
Als u het niet eens bent met wijzigingen in dit privacybeleid, moet u stoppen met het gebruik van de Diensten en uw account (s) deactiveren, zoals hierboven beschreven.
Contactinformatie
Als je vragen of opmerkingen hebt over de manier waarop jouw informatie wordt behandeld, kun je jouw vraag richten aan James PRO.
James PRO B.V.
Hogeweg 229-B
3816BS Amersfoort
E-Mail: info@jamespro.nl