Vul je
gegevens in

Wil jij James PRO graag eerst vrijblijvend proberen? Vul dan hier de nodige gegevens in en we maken direct een James PRO account voor je aan. Hiermee kan je 14 dagen lang gratis alle mogelijkheden van James PRO proberen! Waar wacht je nog op?

  • Manage al je projecten overzichtelijk
  • Maak eenvoudig calculaties
  • Plan snel alle lossen taken in
  • Factureer foutloos
  • Koppel aan je andere favoriete tools

Optioneel

Of James PRO nu kopen

Hoe werkt de 14 dagen gratis proefperiode?

We snappen dat je een nieuwe business software graag eerst even uitprobeert. Met James PRO kan je daarom 14 dagen proefdraaien. Helemaal gratis! Je kan in deze 14 dagen alle functionaliteiten van James PRO uitproberen met een onbeperkt aantal gebruikers. Ben je overtuigd en wil je James PRO ook na die 14 dagen blijven gebruiken? Voeg dan gewoon je betaalgegevens toe in je account en je hebt er een nieuwe medewerker bij: James!

Kan ik het aantal gebruikers later nog wijzigen?

Natuurlijk kan je altijd het aantal gebruikers aanpassen. De hoofdgebruiker kan binnen James PRO gebruikers aanmaken. Wanneer je boven het aantal gebruikers uitkomt, wordt je pakket automatisch geüpgraded. Wil je het aantal gebruikers naar beneden bijstellen dan…

Wat zit er standaard in het pakket?

Binnen James PRO maken we geen onderscheid in type pakketten. Neem je James aan als jouw nieuwe medewerker, dan krijg je hem met al zijn functionaliteiten en mogelijkheden. Dit betekent onder andere: onbeperkt aantal relaties, projecten, offertes en facturen, planning en urenregistratie.

Hebben we een training nodig om James te leren kennen?

In principe is een training niet nodig. James PRO werkt vrij eenvoudig en intuïtief. Maar een training op locatie is wel aan te bevelen. Zo is iedereen op de hoogte van alle mogelijkheden en functionaliteiten en gebruikt iedereen de bedrijfssoftware op dezelfde manier.

Uiteraard kan je ook gewoon zelf aan de slag. We hebben we een uitgebreide FAQ waarin we de veelgestelde vragen behandelen. Via het blauwe vraagtekentje kan je altijd in deze knowledge base zoeken. Ook in je dashboard vind je altijd de supportknop terug.